16 Eylül 2012 Pazar

BUNU KENDİME YAPTIIIIMMMM !!!

Herkese merhaba,bu aralar fazla yazı yazamıyorum.Boş durduğumu sanmayın ama iş yazıya dökmeye gelince tembelliğim tutuyor.Bu kapı süsü kendime hediye!!!.İnsan arada kendine hediyeler almalı veya yapmalı değilmi?.İşte bu da öyle birşey...Yeni keçelerim yolda bu arada,gelsinler de onlarla yeni işler yapacağım..Bu arada minik kuzum yarın Ana Okuluna başlayacak, heyecan dorukta anlayacağınız.Benim kuzuma ve diğer Okula gidecek tüm yavrulara Allah sağlık ve zihin açıklığı versin.Güzel bir başlangıç olsun, iyi yerlere gelsinler inşallah...

8 yorum:

  1. Ben de çoğu zaman birilerininn bana birşeyler hediye etmesini beklemekten ise kendime hediyeler alırım ki en güzeli valla. Özellikle biraz canım sıkıldığında hemen kendimi dışarı atarım cici bici birşeyler aldığımda da ohh kendime gelirim..:))
    Kapı süsünüz de çok güzel ben bayıldım. Severek kullanın inşallah...:))

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim.sizin de dediğiniz canımın sıkkın olduğu bir zamanda yaptım bu süsü.bu renklerle moralim yerine geldi...

    YanıtlaSil
  3. İnsanın zaman zaman canı sıkılır, fakat sıkılınca bu kadar güzel şeyler yaptığını da pek görmedim. Acaba seninki hepimizinkinden güzel mi olmuş? ne dersin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendime biraz torpilmi yapmışım ne ? Canım sıkkındı ya uğraşmışım da uğraşmışım.Ama sizinkiler de çok güzeller...

      Sil
  4. Merhaba ellerinize sağlık herzamanki gibi güzel bir çalışma olmuş kendinize güzelbir hediye iyi günlerde kullanın sevgiler Kıbrıs'a...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum.Bunu kullandıkça sizin güzel yorumlarınız gelecek aklıma.Benden de size sevgiler...

      Sil
  5. ayyy benimki de başladı anaokuluna:)yuvaya da gitmişti ama alışmakta zorlanıyor. 9da yatıp 8de kalkıyodu,şimdi yarım saat daha erken yatırıyoruz.anca kendine geldi.öğle uykusu uyumayınca nevri döndü sıpanın.seninki nasıl? alıştı mı?

    YanıtlaSil
  6. Benim kuzum pek uykuyu sevmiyor ama Yaz modundan çıkamadı.Üzerine hırka vs. giymeden çıkıyor,ben de her sabah onunla uğraşıyorum.Apartmanda arkadaşları var beraber gidiyorlar.kıyafet harici pek sorun yaşamıyoruz çok şükür...

    YanıtlaSil