20 Ekim 2012 Cumartesi

Magnetlerimmm...

Hepinize merhaba,hafta sonuna geldik bile.Nasıl geçti hafta anlamadım,bu hafta sürekli magnet çalıştım..Bu magnetlerin elbise olanını kendime yaptım çünkü bir önceki yaptıklarımı arkadaşım buzdolabımdan alıp götürdü..Her seferinde farklı çalışıyorum magnetleri çünkü ben yaparken minik kuzu yanıma geliyor, anne bence bunu koy ,böyle süsle diyor.Sonuç olarak ortaya biraz farklı ama güzel şeyler çıkıyor.Zevkli çocuk..kime çekmişse:)).Kurabiyeler pek süslüler düğmeleri simli ama resimin azizliği işte pek belli olmamışlar.Benden bu kadar hepinize sevgiler...

4 yorum:

  1. Gerçekten çok güzeller,hepsi birbirinden şirin:)Bebek kurabiye de yap ama:P

    YanıtlaSil
  2. Evet canım haklısın,en yakın zamanda yapar yayınlarım.Burada yazdan kalma günler yaşanıyor.Gezelim tozalım derken benim işler aksıyor.Fikir için teşekkürler...Sevgiler...

    YanıtlaSil