23 Kasım 2012 Cuma

YILBAŞI ÇORABI PART 2...

Günaydın,sabah sabah post yazıyorum.Minik kuzumun bu gün Öğretmenler Günü Kutlaması var. Şiiir okuyacaklar,ben de onun yanına gideceğim.Öğretmenine çiçek aldı,kendisi güzel bir kart yaptı, heyecanlı heyecanlı götürdü.Bende birazdan çıkacağım.Bu arada büyük kuzununda bugün Öğretmenler Günü Balosu var,yiyip içeceklermiş.İkiside pek mutlu anlayacağınız.Bu arada 2. çorap da bitti,sizinle paylaşayım dedim. Adres yine aynı,ayrıntılar biraz farklı.Birde part 3 yapar çorap olayına son noktayı koyarım.Hepinizin günü güzel geçsin.Hoşçakalın...

8 yorum:

  1. Çok şeker olmuş,ellerine sağlık,öğretmen çok şanslı:)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bir hediye olmuş, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ediyorum...Sizden aldığım keçelerle daha da çoğalacaklar...

    YanıtlaSil
  4. Tek kelimeyle HARİKA olmuşlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mesajın beni çok motive etti.Teşekkürler...

      Sil
  5. Buda çok güzel olmuş..Sayende banada ilham geldi..Bende izninle bir iki deneme yapmayı düşünüyorum..Birde tek taraflı mı yoksa iki taraflımı çalıştın..Ellerine sağlık ..Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Tabi deneyebilirsin.Ayrıca çoraplarımı tek taraflı çalıştım.Diğer tarafı asıldığında gözükmüyor.Kolay gelsin.sevgiler...

      Sil